En nystart......

Hoppas jag kan komma igång med lite blogg då och då.. Det var länge sedan och mycket har hänt.
Det har varit en mentalt jobbig resa med många långa nätter där jag funderat över saker som händer i min närhet. Jag har kommit till en punkt nu där jag inte riktigt vet vem eller vad jag är.....
Jag vill så mycket men något håller mig tillbaka.

Saker och ting har förändrats för alltid och det är både skrämmande.

C har kommit igång lite med sitt trassliga liv,  hon mår bättre, har fått mer insikt och tar mer ansvar. Hon behärskar sig mer och mer och går i skolan har till och med skaffat jobb, vilket jag hoppas hon får behålla. Vet väl inte riktigt vad som gäller där men det är på ett cafe där jag känner ägaren, Hon har varit där 2 gånger och fått muntligt besked om att få vara med när det nya Cafeet öppnar i Nödinge hoppas nu det blir så. Kan inte tänka mig att ägaren bara struntar i att ringa  henne nu när hon varit och "provat" 2 gånger hon borde ialla fall få  ett besked ialla fall och alla förhandsbesked har varit positiva men man vet ju aldrig.

E har kommit in i en fas där hon inte riktigt vet vem hon är eller vad hon står i livet, hon saknar pappa mer än någonsin och är ofta ledsen och nerstämd. Hon har mer värk och att ständigt  ha ont är inte kul för någon.
Hon slarvar med skolan och jag försöker verkligen ligga på henne men det är en ständig kamp och jag är inte van att vara ensam.......

ENSAM......... jag är så jävla ensam,,,, jag har ont i magen och tycker livet är pest.
Jag har ingen livslust längre. Allt känns tungt och att julen är i antångade gör inte saken bättre...

jag vil helst inte fira jul!!

Jag vill bara bort, jag har ingen lust till något, jag har ingen att dela mitt liv med, jag har ingen att prata med, ingen att skratta med ingen att gråta med, ingen att fråga till råds....
Ibland när jag tänker på vad som hänt så känns allt som i en dröm.

Har jag verkligen gått igenom allt det där..... Finns verkligen inte S mer,
en ny konstig känsla i kroppen som jag inte kan förklara, det är som en mer verklighetskänsla som gör att magen värker.................



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0