jävla julafton

hatar jul och jag tror att det märks även om jag gör mitt bästa för att dölja det...

2011 har varit den värsta julafton ever...... ialla kategorier...
allt blev  panik när väl släkten kom dvs min bror.. allt gick så fort. och när tomten väl kommit ja då skulle dom åka hem till sina valpar...... jhaaaaa jag föstår men vips så var dom borta......
sen blev morsan dålig i magen.................. som vanligt...............
nähä nu var jag hemsk elakm hon kan ju inte hjälpa det jag vet men om man vet att man har problem med magen så kanske man ska ta det försiktigt när man äter kryddad man eller.............. fy fan.
'Tack min kära syster som klarade av att torka upp efter henne...
jag fick brfa panik och  fick flashbakcks... då när jag fick torka upp efter S då han gjord liksadant men då pga cellgifterna... och lukten... spydde nästan...
Sen åkte syrran och sen var vi ensamma jag och barnen... tyst och stilla
Juldagen tillbringade jag ensam, Ungarna var med kompisar hela dagen och jag  orkade inte bry  mig jag var bara så fruktansvärd ledsen och kände mig så ensam.. till detta ska läggas att jag har tandvärk och jag måste verkligen till tandläkaren och det kommer att GÖRA ONT.................
Annandagen var likadan...... ensaam     hela dagen förutom när Carro ringde och "behövde" sin mamma,.,,, pyttsanjo eller hur.... så vill hon åka utomlands med 2 kompisar över nyår och det klarar hon men inte att vara ute en kväll och sen ta hand om sin häst dagen efter för hon hade så ont....... eller hur..
OCH JAG GÅR PÅ DET................
HATAR MIG SJÄLV...............
Inget har blivit bra denna jävla jul.. allt har gått åt helvete..........
Carro och M har gjort slut Igen denna gång var det som en blixt från en klar himmel från 1 timme till en annan så gjorde M slut. på ett väldigt omoget sätt och jag kan förstå om Carro är ledsen och känner sig sviken men å andra sidan har hon sig själv att skylla..... Orsaken till uppbrottet denna gång är något som carro gjorde när hon var i Turkiet och som M inte kan komma över fast jag tror att det är annat också....
Carro har faktiskt varfit riktigt bitchig emellanåt och varit både nonchalant och thyken mot honon.... Hur många gånger har inte jag och E tittat på varandra med blicken: "W undrar hur länged han s tår ut"...
Nog har hon sig själv att skylla men jösses vad ont det gör att se sin dotter så ledsen och
skulle göra vad som helst för att få se det härliga leendet igen på hennes läppar...
älskar henne så trots att jag kan bli tokarg på henne.
snart är det slut på värsta julen ever..
thank god för that......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0