Så segt....

som kola........
Det händer saker hela tiden men inte orkar jag blogga för de,, har funderat mycket den sista tiden och kommit fram till en hel del.

Jag behöver tiden för mig själv just nu,

Jag går ju hos en psykolog, vilket känns väldigt skönt där kan jag ventiliera och säga saker som jag har inom mig och få ett svar/ mothugg/ råd/ kommentar/ alltså någon som kan prata med mig, om mig hur jag känner....

Det känns fantastiskt...

Mycket annat ska hända också har aktiverat mitt gym kort igen och för hoppningsvis kan jag komma igång med det men som vanligt är det förbannat trögt i starten... men jag och syrran ska försöka komma iväg tidigt på morgonen. och är man 2 blir det både lättare och roligare...



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0