Bloggtorkan........

.........håller i sig...................

Anledningen är att jag är nere i det svarta hålet och jag orkar knappt hålla mig upprätt..

ALLT och då menar jag ALLT är åt helvete....

INGET  och då menar jag INGET blev som det var tänkt.....

Kan faktiskt inte komma på något som är positivt just nu..

Så det gäller väl bara att ta dagen som den kommer och skita ialla och allt

Jag är omgiven av griniga, egoistiska, tykna, krävande, respektlösa, oengagerade självupptagna människor,

jag står inte ut................................

och ingen har jag, faktiskt ingen att prata med, jag pratar med S men det är bara jag som pratar, jag får inga svar och det gör ONT:.

jag behöver dig mer än någonsin......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0