Såååååå Otroligt segt att blogga...

... fast jag vill inte lägga ner den hller för på något sätt så har den följt mig på en resa som har varit jobbig och den har varit ett litet luft hål där jag kunnat får skriva av mig utan att någon ser..... ehhhh!!!

jaja

Mycket händer och har hänt som vanligt, vi är inne i en annan fas. När man tror att Nu så vänder det, Nu blir det bättr nu kanske det börjar ljusna.... då händer det igen ... man åker ner i stora svarta hålet....

Jag kan indag inte FATTA att jag gjort denna resa under snart 4 år. till sommaren är det 2 år sedan S dog och 4 år sedan han blev sjuk. borde jag inte få komma till ro......... Men det går inte.........

Jag blir tokig, allt sker här och nu snabba lösningar, akutvård kallar jag det....

tjejeerna år så där, sämst mår C...
vad ska jag göra???
jag vet inte vad elelr hur jag ska hjälpa henne känner mig helt jävla värdelös som mamma vilket jag antagligen är också. bara låter saker vara och rinna ut i sanden.. för jag orkar inte.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0