Återigen

Åter igen har jag inte uppdaterat på HUR LÄNGE SOM HELST......

tiden bara rinner iväg men jag ska verkligen försöka nu att komma igång lite..

Livvet går vidare det är en ständig kamp mot, saknad, ångest, frustration, och väldigt lite glädje i tillvaron.

Den stora har inte lyckats att behålla motivationen att g å i skolan, hon är nu sjukskriven igen och ska få både medicinering och kognetiv behandling.....
Mycket har hänt i hennes 18 åriga liv... saker som en 18 åring inte ska behöva uppleva och det har satt sina djupa spår och nu klarar hon inte av livet med allt vad det innebär..

Det är en stor sorg för mig som mamma, känner mig misslyckad, ledsen och orolig inför hennes framtid.

Men en dag i taget....
Så kanske solen lyser en dag på oss och vi får vara lyckliga igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0